نسیم مبدل با ارایه  طیف منحصر بفرد خدمات  در حوزه تعمیرات و نگهداری مبدلهای حرارتی ( شامل تعویض تیوب ، تعمیرات پوسته و هدر، تمیزکاری مبدل  و تعمیرات در محل ) و همچنین خدمات جداسازی آب از روغن جهت کمک به مشتریان گرامی که مبدلهای آنها دچار اختلاط آب و روغن شده است ، همواره در صدد است تا حداکثر رضایتمندی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تعویض تیوب

جهت  ارایه بهترین واقتصادی ترین راه حل به مشتریان گرامی، کارشناسان نسیم مبدل پس از ارزیابی کامل و انجام تستهای مربوطه روی مبدلهای معیوب ( یا ازکارافتاده)، گزارش و ارزیابی خود را از وضعیت فعلی مبدل موجود به کارفرما ارایه می نمایند. بر این اساس در صورتیکه نیاز به تعویض تیوب وجود داشته باشد این کار در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود و در صورت عدم لزوم، عملیات تعمیرات و بازیابی روی آن آغاز می گردد. تمامی این مراحل با هماهنگی و تصمیم کارفرما انجام خواهد گردید.

تمیزکاری و نوسازی

مبدلهای حرارتی که ایرادات ساختاری ندارند اما دچارگرفتگی در نقاط مختلف شده اند، ابتدا از نظر فنی  ارزیابی  شده و سپس با استفاده از سیستم تمیزکاری شیمیایی ( شامل محلولهای ازبین برنده گریس و از بین برنده رسوب ) تحت عملیات  کنترل شده قرار می گیرندو سپس با با سیستم شستشوی فشار بالا شسته می شوند. پس از اینکه تمیزکاری کامل شد، تست فشار انجام شده و پس از تایید واحد کنترل کیفیت ، مبدل به واحد رنگ انتقال داده شده و مجددا رنگ می شود.

تعمیرات پوسته و هدر

در صورتیکه تیوبها سالم باشند و فقط پوسته و سایر اجزا نیاز به تعمیرات داشته باشند، با تایید واحد فنی پوسته و اجزا تحت تعمیر قرار میگیرند.

این شرکت توانایی تعمیرات و نوسازی مبدلهای سایر برندها، بخصوص برندهای اروپایی معتبر نظیر FUNKE ، BOWMAN و …. را دارا می باشد.